úterý 26. února 2013

Peppermint mocha

Pro tento lahodný nápoj (aspoň pro mě) nemá mnoho lidí (bohužel) chuťové buňky. Vlastně to nechutná skoro nikomu :D Což je divný, protože je to mňamka!
Já jsem člověk, co miluje Vánoce a všechno kolem nich a tento nápoj k Vánocům určitě patří! :) 

Co jsem pozorovala tak se většina lidi už těší na léto, sluníčko a vodu.
Mmmm, já k nim teda rozhodně nepatřím :D většinou mám už v červnu minimálně jeden vánoční dárek a zpívám koledy (za to by mě hlavně spolužáci zabili).
Nejraději bych se vrátila zase do listopadu, ale i teď je to ještě únosné, protože je sníh ^^ a abych si to úplně doladila tak jsem si udělala
Christmas peppermint mocha (pardon ale česky to nějak nezní :D)


Ingredience:
hrstka lístků máty
2 peprmintové bonbony
kousíček candy cane
kafe (nejlépe čerstvě namleté)
mléko
kakao
čokoláda
Candy cane


Postup:
Rozdrtíme si lístečky máty s peprmintovými bonbony a přidáme buď nastrouhaný či nalámaný kousíček candy cane a tím si vytvoříme směs.

Do jiného hrníčku si uděláme kafe, které pak přelijeme do hrnečku se směsí (děláme ho zvlášť, protože buď ho dáte do french pressu nebo ho musíte pak přesít, aby jste neměli v nápoji zrníčka).
Do kafe se směsí dáme několik lžiček kakaa (já dala asi 4, ale počet lžiček musíte podle sebe :) )
Pak si ohřejeme trochu mléka (nebo neohřejeme, podle toho jak moc chcete mít nápoj horký :D) každopádně mléko nalijeme do lahvičky a třepeme třepeme. Mléko se tím trochu našlehá a v nápoji chutná lépe :)

Hotový nápoj můžeme ozdobit šlehačkou s čokoládovým toppingem :) Já navrch nastrouhala hořkou čokoládu a zapíchla candy cane :)

Tak šťastné a veselé! :D


10 komentářů:

  1. No to by bylo přesně něco pro mě.. :-) Miluji mátové čokolády apod. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky :))
      Opravdu bych se toho všeho ujedla :D ale u nás moc věcí neprodávají :(

      Vymazat
  2. Tak já jsem právě ten typ, co na toho ty chuťové buňky nemá:-D V této kombinaci snesu jedině bonbony:-D Pudinková kaše je děsně jednoduchá, rozmíchám si ten pudink ve vodě (tak půl hrnku nebo trochu míň) a když je kaše téměř hotová, přimíchám to do ní - za chviličku to zhoustne a je hotovo:-) Dělám to s kokosovým pudinkem a chutná mi to moc, ale přecejen ten pudink asi není zrovna nejzdravější volba, tak jen občas:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bonbony jsou taky mňaminka :D :))
      mmm ta kaše zní dobře :) asi jí zítra zkusím :)
      Jen tam asi dám jiný puding, protože si myslím, že kokos nemáme :)

      Vymazat
  3. tak já se přiznám,že na to také nemám chutové buňky :D jednou jsem si ho dala v costě..a ne-e :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna v Costě mi nechutná skoro žádné kafe, tak to je možná tím :D Ale možná také ne, hodně lidem to nechutná :)

      Vymazat
  4. vypadá to nechutně, ale určitě to bude dobrý xD ne fakt... myslím to smrtelně vážně, až někdy dostanu vánoční melancholii, udělám si ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. já nemůžu mátu ani cítit :(
    ale vypadá to hezky!

    OdpovědětVymazat