sobota 9. února 2013

Domácí tropická granola

Jako první bych vám chtěla říct, že už jsem asi našla důvod, proč jím malé porce a jsem hned plná. Všimla jsem si, že například u oběda vypiji cca 1 litr vody. Takže vlastně si žaludek přeplním vodou a nemám už hlad :D Dneska jsem si nandala normální porci (pro některou z vás dokonce malou porci) a už v půlce jsem byla plná což mi přišlo divný a pak mi došlo, že už v sobě mám skoro ten litr vody, takže jsem se trochu přemohla a jedla dál, protože takhle by to nešlo, že jo :D Budu muset to pití omezit protože pak se nemůžu divit, že za den mám suma sumárum 1000 kcal :/

No a teď už k domácímu musli :)
Já si ho dnes dělala poprvé a už mám nápady na další a další :)
Použila jsem 100g ovesných vloček, 50g sušeného tropického ovoce, 25g vlašských ořechů, 25g mandlí, 2 lžičky třtinového cukru a 2 lžičky datlového medu :)
Cukr s medem rozehřát poté všechny ingredience promíchat a péct cca 20 min při 150°
Před politím medem s cukrem a pečením


sn: musli se sojovým jogurtem, 1 datle, 1 fík
sv: jablko, proteinový puding
ob: zapečené těstoviny s tofu
sv: 1 kukuřičný plátek s avokádovou pomazánkou
ve: 1 kukuřičný plátek, kousek okurky 1/2 rajčete, kousek červené papriky 2 listy hlávkového salátu, kousíček mrkve
sport: hodina plavání

22 komentářů:

  1. já mám podobný problém jako ty..ale já mám ty malé porce v hlavě už vsugerované a tak zůstane, takže jím vícekrát za den ty malé porce a dostanu se na pro mě ideálních 1400:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já kdybych jedla víckrát za den tak mám výčitky, že furt jen jím :/

      Vymazat
  2. musli mi moc nejede. Já jím málo, ale často a vodu piju podle potřeby:))

    OdpovědětVymazat
  3. tak tolik nepij ty koňu xD...

    to müsly vypadá fakt dobře... já to až tak nemusím, takže to asi nikdy nevyzkouším... ale jako... nejdřív, budu muset sníst ty zásoby co mám z obchodů xD

    OdpovědětVymazat
  4. Medu? Med není vegan, pokud teda nemáš domácí z květin. Jinak to müsli vypadá dobře, taky si plánuji udělat :)
    Tobě ty kukuřičné plátky tak chutnají, že je jíš každý den? Já tyhle plátky moc nemusim, když už tak jím celozrnný knäckebrot, ale radši si dám celozrnný chléb :))
    Jinak 1000kcal je vážně hrozně moc málo...=/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pardon měla jsem to upřesnit, datlového medu, jiný nepoužívám, ale uznávám má chyba. Hned to opravím :)
      Ano chutnají :D ale taky to někdy vyměním za pečivo nebo tak, ale opravdu mi chutnají :) Já vím, že je to málo :/ Prosím tě ptala jsem se u tebe na ten sojový jogurt :/ Opravdu nevím, co dělám špatně, že se mi nikdy nepovedl a nechci ho furt kupovat :/

      Vymazat
    2. Já na něj nemůžu zaboha najít recept =/

      Vymazat
    3. Nevadí :) mě na týden vystačí tak 2 kelímky takže cca 40kč což je v pohodě, ale všichni co znám říkají, že je lepší než kupovaný :/

      Vymazat
  5. Někdy se na ni musím vrhnout. Chtěla jsem si ji koupit ve zdravé výživě ale 50 za malej pytlík se mi dávat nechtělo.
    Já mám opačný problém. Jím podle mě z 90% ukázkově, ale sním toho na porce hodně. Zkusím víc pít, je fakt, že to poslední dobou pod kontrolou nemám a často to zanedbávám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ani nevěděla, že je takhle drahá! To je lepší homemade :)
      Možná je lepší jíst o něco více než méně :/

      Vymazat
    2. Já sama nevím. Hlavní jídla mám velká tak, že na svačiny se cítím ještě často plná. Ale je fakt, že se hubnutí pak prý může bloknout z nedostatku přijaté energie a toho se taky trochu bojím. Řešení by možná bylo si to celé spočítat, ale zatím jsem se k tomu nedokopala :-/

      Vymazat
    3. Já se to snažím počítat, ale prostě se těch větších porcí bojím a častého jídla také :(
      Ale tento týden chci přidat aspoň v dopoledních hodinách :)

      Vymazat
  6. tvoje varianta zapékaného musli vypadá taky dobře :D

    OdpovědětVymazat
  7. s tou vodou je to jasné :)) a musli vypadá super! já domácí ještě nedělala:D

    OdpovědětVymazat
  8. Müsli normálně nejím, ale tohle vypadá lákavě. A to s tou vodou je pravda. Kdo před jídlem vypije sklenici vody, sní o dost menší porci :-)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já už jsem zvyklá pít skoro po každém soustu :/

      Vymazat
  9. Já tak hrozně chci vyzkoušet domácí musli:D! Nikdy se k tomu asi nedokopu:D. Jo a prosím nemohla by jsi zvětšit písmo? Tohle jsou hrozný blechy a špatně se to čte:). Děkujuuu:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zabere to chviličku! :)
      jéé tak od zítra začnu psát velkým písmem ;)

      Vymazat
    2. Já si taky myslím, že to zabere chvilku a člověk má hnedka mňamku:).
      Jo a to písmo...není to jakože rozkaz, ale jen je to trochu nepříjemný:/:)).

      Vymazat