čtvrtek 14. února 2013

Chilli červená čočka s fazolemi

Asi jako první bych vám chtěla říct, že kdyby jste se všechny neshodly na tom ať jím více, tak si snad myslím, že chcete, aby ze mě byla koule :D dneska jsem se cítila celý den naprosto přejedená a docela se obávám zítřka (v pátek se vážím a měřím). Jestli přiberu tak vás umlátím! :D
Už u snídaně jsem myslela, že prasknu. A to vážně, v půlce jsem to chtěla vzdát, ale pak se mi vybavily všechny ty vaše komentáře a seškrábala jsem si druhou polovinu kaše do krabičky s tím, že jí dojím cca za půl hodiny v tramvaji, a až tam jsem jí opravdu do sebe nacpala :D hlad jsem neměla opravdu dlouho.
K svačině jsem měla navíc ještě proteinový puding, ale ten už jsem do sebe opravdu nenarvala :( ALE nandala jsem si větší oběd! (zase jsem myslela, že prasknu) Normálně bych to množství, co jsem navařila měla tak na 4 dny možná i více, ale dnes jsem to rozdělila na 3 části a opravdu jsem tu 1/3 snědla :)

A jedna úžasná novinka (aspoň pro mě) doktoři mi konečně dovolili dělat moje koníčky, které jsou trochu více zátěžové na klouby a kvůli oné ošklivé nemoci co mám jsem je asi 4 měsíce nemohla dělat :( Takže příští max. přespříští týden se vracím ke kickboxu a baletu :)) trenéři budou nadšení :)

Dneska ještě nic nebudu počítat, protože se mi nechce i když mě to velice zajímá, takže zítra to určitě spočítám (zvědavost mi nedá). Myslím si, že to dneska určitě je přes 1000kcal ale těch 1500-1600 to asi není :/ No co, aspoň se snažím :)

sn: Vánoční kaše (50g ovesných vloček, 20g krupice, 70ml domácího sojového mléka, 10g kakao, 1/2 banánu, 20g slunečnicových semínek, špetka skořice) originál (upřímně nechápu, jak to do sebe narveš Mončo, když tam toho máš ještě o něco více)

To je to vaše musíš více jíst! :D Kam pak mám dávat učebnice?

sv: 10h 2 plátky ovesného chlebíčku
     12h. mandarinka, 1/2 banánu
ob: Chilli červená čočka s fazolemi, několik listů hl. salátu

sv: 1/2 vícezrnného pečiva, kousek okurky, 1/2 velkého rajčete, kousek oranžové papriky, několik listů hl. salátu
ve: proteinový drink (25g) po cvičení
sport: 30DS, 1h. body step

Tak se do mě zase pusťte :))

CHILLI ČERVENÁ ČOČKA S FAZOLEMI 


Kousek cibule, hrnek loupané červené čočky, hrnek uvařených červených fazolí (nebo sterilizované z plechovky), rajče, 4 hrnky vody, trochu hladké mouky koření: směs chilli con carne, sladká paprika, sůl, sójová omáčka, popř. kousek zeleninového bujónu (prostě co chcete)Na kvalitním oleji osmažíme nadrobno nakrájenou cibulku do zlatova až hněda, přisypeme podle chuti koření: chilli con carne, papriku (poměr chilli a papriky zhruba 1:1, případně upravíme podle toho, jestli preferujeme jídlo více pálivé), krátce jej osmahneme, aby ztmavlo, ale nezhořklo. Poté ještě lehce zaprášíme hladkou moukou, zamícháme a zalijeme vařící vodou. Do ní přidáme červenou čočku (poměr čočky ku vodě je zhruba 1:3-4), osolíme a jakmile začne čočka nabývat, je třeba ji pravidelně zamíchat, aby se nepřipalovala. Zhruba po půlhodině by se měla čočka začít rozpadat a utvořit hustou kaši, podle chuti ještě přidáme sójovou omáčku nebo kousek sypkého zeleninového bujónu (pokud chceme jídlo pikantnější, můžetem přidat i rozetřený česnek), přidáme fazole, necháme za občasného míchání ještě zhruba pět minut obě chutě spojit. Nakonec (ale není nutné) přidáme nadrobno nakrájené rajče a ještě chvilku povaříme

Já si tam dala z koření jen chilli a ostrou papriku, nakonec jsem pokapala chilli omáčkou :))


15 komentářů:

  1. ty hele, my z tebe nechceme kouli, ale nechceme tady mít další anorektičku :-P

    dneska to máš pěkný... jen tak dál... když si budeš pár týdnů držet tohle, tak si pak budeš moct zase přidat :-) jde o to, že máš těma svejma vrabčíma porcema šíleně staženej žaludek :-) proto jsi pořád tak přecpaná ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vrabčí nebyly! :D
      Dneska jsem se také snažila ze všech sil, tak jsem ráda, že se to cení :) Děkuji :D

      Vymazat
  2. Však ono zvýšit ten příjem moc nárazově taky není nejlepší tak hezky postupně :)

    OdpovědětVymazat
  3. ňam! :)
    hezky postupně zvyšovat, supr :)

    OdpovědětVymazat
  4. Určitě se nešiď, to rozhodně ne! Můžu se zeptat, jak jsi byla nemocná?
    Jinak tvá jídla vypadají jako doost dobře :D, hlavně ten oběd, luštěniny mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě spíš příjde, že si dopřávám za dva, než že bych se šidila :D
      Zeptat se určitě může, ale bohužel pořád nemocná jsem a asi dlouho ještě budu :(
      Jednoduše řečeno moje buňky požírají mojí tkáň, takže moje tělo samo sebe zabíjí a mám málo bílých krvinek takže musím brát léky, které se berou např. na rakovinu a to mi strašně ničí tělo :( za 1. rozhodí se metabolismu a lidi po těch lécích přiberou třeba za měsíc 20kg (proto se i bojím jíst více)
      za 2. ty prášky jsou tak silné, že rozežírají kůži a po celém těle se dělají samovolně modřiny a takhle bych mohla pokračovat dále a dále, ale tohle jsou pro mě takové dvě největší hrozby :/ zatím teda netloustnu, ale jsem jedna velká modřina a ta kůže se mi začíná dost rozežírat :(

      Vymazat
  5. Je super, že se snažíš! Vím, že je to těžký překonat nějaký ten blok, že ikdyž chceš hubnout, tak prostě musíš jíst trochu víc :) A je super, že se budeš moct vrátit k oblíbenému sportu! Kickbox je super! Ale s baletem to nemá zase moc společnýho, ne??:DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten blok je hrozný :/ ale jíst je důležité :)
      Jsou to úplně rozdílné sporty :D ale tak nějak jsem je převzala po rodičích :))

      Vymazat
  6. prdlajs koule :D jen už víme nu..
    nepřejídej se, přidávej postupně, ať ti není špatně
    ty, co si vaříš na čtyři dny já mám na jeden :D takže klídek! a hlad mít nebudeš už nikdy, jestli se budeš hezky pravidelně stravovat :P (já ho nepocítila už dobrý 3/4 roku)
    snažíš se krásně!:)
    jsem moc ráda za zprávu od doktorů :) ale do režimu zajeď opatrně,aby se ti zase něco nestalo!:)
    proteinový drink se pije pro doplnění po cvičení, rozhodně to není náhrada jídla! (pro příště:))
    čočka vypadá super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale ty nehubneš takže máš naprosto jiné porce :D
      Nastoupím opatrně to je jasné ;)
      Já po tom večerním cvičení uż nedokáži jíst :/

      Vymazat
    2. ale taky jsem hubla :) jak myslíš, že jsem se k temto "problémům" dostala
      být tebou, nechám si poradit :)

      Vymazat
  7. Super, že se snažíš jíst více! Těl oto jistojistě potřebuje :)

    A tu kaši teda do sebe narvu úplně v pohodě, zvládla bych i víc :D Což mi připomíná, že už jsem ji zase dlouho neměla, mňam :)

    OdpovědětVymazat
  8. Možná teď přibereš, když si hodně přidala, ale časem si tělo zvykne a půjde to dolů ;) Já jsem paradoxní případ, kdy od léta přidávám na jídle a furt mi leze váha dolů :D Nechápu!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi mě moc neuklidnila :( ale tak je to asi lepší než se ničit :)

      Vymazat