pátek 1. února 2013

3.2

Ach ty volna! Jsou skvělá já ho věnovala sepisování receptů co si chci uvařit :)
K snídani jsem poprvé zkoušela domácí rýžovou kaši, ze začátku mi přišla nic moc, ale pak už mi docela i chutnala. Je možné, že jsem jí uvařila špatně a jinak je výborná to nevím :D každopádně, že by mě zasytila na nějak extra dlouho to ne a za ovesnou jí určitě nevyměním! :D

Kdyby jste někdo věděl jak tu rýžovou kaši udělat výbornou dejte vědět! :D

snídaně: rýžová kaše (20g rýže s 80ml sojového mléka) s 10 mini lentilkami (co se dávají třeba k jogurtu), a 10 kousky sušeného ovoce (exotická směs)
svačina: mandrinka, 1/2 kousku celozrnného pečiva, 10 kousků sušeného ovoce (e.s.)
oběd: kuskus se zeleninou a houbami

svačina: 2 kukuřičné plátky
večeře: proteinový drink (20g proteinu)

sport: 30 day shred, 1h power jóga
Power jógu jsem dneska zkusila poprvé a moc mě to nevzalo, ale jednou za nějakou dobu na protažení proč ne :)

Dále vám sem dám několik fotek toho co jsem v posledních týdnech jedla :)

     (banán s bílým sojovým jogurtem k sváče)
 brokolice s tofu 
sojové maso s těstoviny a zeleninou

2 komentáře:

  1. máme podobné chutě, když na ty fotky tak koukám :P
    volno jsi využila krásně! :)
    rýžová kaše není špatná, ale té ovesné nesahá ani po kotníky! a domácí mi docela chutná, tu z obchodu bych nepozřela
    borůvky mám od jednich vjetnamců z Mostu :) maj tam celoročně téměr všechno a za super ceny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chlebíček bych třeba namáčela do jogurtu! :) ale určitě půjde jíst samotný
      datle baštím s jogurtem, je to tak moc dobré:)
      nic z kravského mléka?:D proti veganům nic nemám:) každého věc!

      Vymazat