středa 5. února 2014

Pekanový koláč

Tento recept jsem našla u jedné americké holčiny, takže by to měl být pravý americký pekanový koláč, ale kdo ví že :D
Každopádně mají trochu jiné trouby, takže jsem musela různě přepočítávat na kolik a jak dlouho to asi mám péct. Chvíli to nevypadalo, ale nakonec se vše zvládlo :)
Koláč chutnal lidem i co pekanové ořechy nejedí :)
Na mě tam bylo trochu moc vanilkového extraktu, ale to už byla jen maličkost. 


Ingredience:
listové těsto
3 vejce
1 hrnek cukru
3/4 hrnku medu či nějakého sirupu
2 lžíce másla
2 lžičky vanilkového extraktu
špetka soli
sáček pekanových ořechů

Postup:
Vyválejte listové těsto a rozprostřete na koláčové formě.
Smícháme všechny přísady krom ořechu a tuto směs vlijeme na těsto ve formě.
Nakonec po směsi poházíme či naaranžujeme ořechy ;D

Pečeme asi 45 minut při 180°


7 komentářů:

  1. Skvělé! Babička miluje cokoliv pekanového, takže jí to brzy asi upeču, vypadá to docela snadně :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Pekany mi chutnají a tenhle recept nevypadá vůbec složitě :)) Díky za další nápad, co si ukuchtit! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nejraději připravuju cheesecaky nebo muffiny. Zrovna tento víkend jsem zkoušela verzi s červenou řepou!

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá naprosto delikátně!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Keď som rozklikla tento recept na tvoj kolacik, myslela som, ze to bude klasika a prekvapilo ma, že tam je pouzite listkove cesto urcite ho rada vyskusam :)

    OdpovědětVymazat